Serviso taisyklės ir įkainiai
UAB „INFORMACINIŲ TECHNOLOGIJŲ PASAULIS" (ITP Solar) SAULĖS ELEKTRINIŲ APTARNAVIMO IR REMONTO TAISYKLĖS
Galioja nuo: 2022 m. sausio 01 d.
1. Bendrosios nuostatos
1.1. Šios Saulės elektrinių aptarnavimo ir remonto taisyklės (toliau – Taisyklės) apibrėžia paslaugų teikimo tvarką UAB „Informacinių technologijų pasaulis" (įmonės kodas 135928725, adresas Raudondvario pl. 150-201, Kaunas), toliau vadinamos Bendrovė, klientams (toliau – Paslaugų gavėjai).
1.2. Taisyklės yra taikomos tiek fiziniams, tiek juridiniams asmenims, užsakantiems saulės elektrinės įrangos (toliau – Įranga) remonto ar diagnostikos paslaugas, išskyrus atvejus, kai tarp Bendrovės ir Paslaugų gavėjo yra sudaryta individuali aptarnavimo sutartis.
2. Užklausų registravimas ir pirminis apdorojimas
2.1. Klientų užklausos dėl Įrangos gedimų ar veikimo sutrikimų yra priimamos ir registruojamos visą parą (24/7) elektroninio pašto adresu servisas@sauleselektrines.lt.
2.2. Bendrovė įsipareigoja į gautą serviso užklausą reaguoti kaip įmanoma greičiau, bet ne vėliau kaip per dvi darbo dienas.
2.3. Susisiekusi su Paslaugų gavėju, Bendrovė informuoja apie numatomą gedimo sprendimo eigą. Tolimesni veiksmai atliekami tik po to, kai Paslaugų gavėjas elektroniniu paštu patvirtina, jog susipažino su šiomis Taisyklėmis ir sutinka apmokėti išlaidas, kurių nepadengia Įrangos garantija.
3. Gedimų diagnostika ir šalinimas
3.1. Nuotolinė diagnostika: Pirminė gedimo diagnostika visuomet pradedama nuotoliniu būdu, Paslaugų gavėjui bendradarbiaujant su Bendrovės specialistu. Šios pirminės konsultacijos yra nemokamos.
3.2. Specialisto vizitas: Jei gedimo priežasties nepavyksta nustatyti ar pašalinti nuotoliniu būdu, Bendrovės atstovas su Paslaugų gavėju suderina patogų vizito į objektą laiką.
3.3. Garantinis remontas: Nustačius, kad gedimas atsirado dėl priežasčių, kurias apima Įrangos gamintojo ar rangovo garantija, garantinius defektus dėl rangos darbų Bendrovė vertina ir taiso savo sąskaita defekto atsiradimo vietoje, defektus dėl įrangos savo sąskaita vertina ir taiso Bendrovės buveinėje.
3.4. Mokamas remontas: Jei gedimas nepatenka į garantijos apimtį, Bendrovė parengia preliminarią darbų ir medžiagų sąmatą bei teikia ją Paslaugų gavėjui patvirtinti raštu. Darbai pradedami vykdyti tik gavus Paslaugų gavėjo sutikimą ir, esant poreikiui, dalinį išankstinį apmokėjimą.
4. Garantinio aptarnavimo ypatumai
4.1. Pirmus dvejus metus (24 mėnesius) Pastebėtus defektus Bendrovė vertina, į juos reaguoja, juos taiso remdamasis garantinio aptarnavimo sutarties sąlygomis, o tokios sutarties nesant garantinius defektus dėl rangos darbų Bendrovė vertina ir taiso savo sąskaita defekto atsiradimo vietoje, defektus dėl įrangos savo sąskaita vertina ir taiso Bendrovės buveinėje.
4.2. Praėjus dvejiems metams nuo Įrangos įsigijimo, Bendrovės teikiamos remonto organizavimo paslaugos tampa mokamos pagal galiojančius įkainius, net jei pačiai Įrangai ar jos komponentams vis dar taikoma gamintojo garantija (nebent individuali aptarnavimo sutartis numato kitaip).
5. Darbų užbaigimas ir atsiskaitymas
5.1. Gedimo šalinimo trukmė priklauso nuo jo pobūdžio ir sudėtingumo.
5.2. Atlikus remonto darbus, Paslaugų gavėjas yra informuojamas raštu, jam pateikiamas atliktų darbų aktas ir, jei paslaugos buvo mokamos, sąskaita faktūra.
5.3. Paslaugų gavėjas įsipareigoja apmokėti pateiktą sąskaitą per 5 (penkias) darbo dienas nuo darbų atlikimo akto pasirašymo dienos.
6. Mokamų paslaugų įkainiai
6.1. Kai teikiamos atlygintinos remonto organizavimo ar gedimų šalinimo paslaugos, taikomi šie įkainiai:
- Specialisto darbo laikas: 65,00 €/val. plius PVM (minimalus apmokestinamas laikas – 1 valanda, vėliau laikas apvalinamas 30 minučių tikslumu).
- Transporto kaštai: 0,50 €/km plius PVM, skaičiuojant nuo Bendrovės buveinės iki objekto ir atgal.
- Iki 30kW galios pakaitinio keitiklio nuoma: 15,00 €/para plius PVM.
- Medžiagos ir atsarginės dalys: pagal faktinius kiekius ir kainas.
- PVM dydis taikomas pagal galiojančius LR mokesčių įstatymus.
7. Baigiamosios nuostatos
7.1. Bendrovė pasilieka teisę keisti šias Taisykles, apie pakeitimus iš anksto informuodama savo interneto svetainėje.
7.2. Visiems klausimams, neaptartiems šiose Taisyklėse, taikomi Lietuvos Respublikos teisės aktai.